Формування конкурентних переваг підприємств молочної промисловості
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Формування конкурентних переваг підприємствами є основою забезпечення їх стійкого конкурентного становища. Конкурентні переваги з'являються тоді, коли підприємство виконує необхідні дії з меншими витратами, аніж конкуренти, або виконує ці дії оригінальними способами, що створюють нецінову споживчу цінність.
Formation of competitive advantage is the foundation of their sustainable competitive position. Competitive advantages arise when a company takes the necessary steps with less than competitors, or perform these steps original ways, creating non-price consumer value.
Опис
Ключові слова
підприємство, enterprise, молочна промисловість, dairy, конкуренти, competition, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Слободян, Н. Формування конкурентних переваг підприємств молочної промисловості / Н. Слободян // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 158-160.