Роль українознавчих дисциплін у вихованні студентів
Файли
Дата
2002
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі аналізу основоположних для освіти тодішніх нормативно-правових актів, результатів соціологічних досліджень, проведених автором, розкривається значення вивчення для виховання студентства таких українознавчих дисциплін, як «Основи конституційного права Україні», «Історія України», «Історія держави і права України», «Історія української державності», «Історія української еміграції», «Українська та зарубіжна культура» та ін., про що зазначали самі студенти Національного університету харчових технологій. Автор підкреслює важливість проведення виховної роботи серед студентів, роль в цьому кафедри та її викладачів, постійне і творче використання ними різних форм та активних методів навчання.
On the basis of fundamental analysis for education then legal acts, the results of opinion polls conducted by the author for the study of the meaning of education of students of Ukrainian subjects as "Principles of Constitutional Law Ukraine", "History of Ukraine", "History of State and Law of Ukraine", "History of Ukrainian statehood", "History of Ukrainian emigration", "Ukrainian and foreign culture", etc., as the students noted National University of Food Technologies. The author stresses the importance of educational work among the students, the role of this department and its faculty continuous and creative use of their various forms and active learning methods.
Опис
Ключові слова
виховання, українознавчі дисципліни, студенти, education, ukrainian discipline, students, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Рудик, П. А. Роль українознавчих дисциплін у вихованні студентів / П. А. Рудик // Проблеми гуманізму і освіти : збірник матеріалів науково-методичної конференції, 21–22 травня 2002 р. − Вінниця : УРДВЕРСУМ, 2002. − Т. 2. – С. 219–222.