Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті висвітлено бачення сутності понять «позиціонування товару на
ринку», «бренд» і «торгова марка» західними й українськими вченими.
Запропоновано їх авторське бачення. Визначено роль і завдання, які виконує
бренд при просуванні товару на ринок.
The article highlights the vision of the essence of the
concepts of «positioning» products on the market, «brand»
and «brand» of Western and Ukrainian scholars. A
copyright their vision. The role and tasks performed by the
brand when promoting a product on the market.
Description
Citation
Тюха, І. В. Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 53. – С. 166-172.