Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті висвітлено бачення сутності понять «позиціонування товару на ринку», «бренд» і «торгова марка» західними й українськими вченими. Запропоновано їх авторське бачення. Визначено роль і завдання, які виконує бренд при просуванні товару на ринок. The article highlights the vision of the essence of the concepts of «positioning» products on the market, «brand» and «brand» of Western and Ukrainian scholars. A copyright their vision. The role and tasks performed by the brand when promoting a product on the market.

Description

Citation

Тюха, І. В. Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 53. – С. 166-172.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By