«Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школі
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Нагальна потреба українського суспільства у змінах виявляється, перш за все, в розумінні необхідності підвищення доступності інформації, відкритості знань, можливості діалогу між представниками наукових шкіл та студентством.
The urgent need for change Ukrainian society appears primarily in understanding the need to improve the availability of information, transparency knowledge, the possibility of dialogue between schools and students.
Опис
Ключові слова
суспільство, навчання, society, Іearning, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. «Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школі / О. В. П’янкова // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 449-453.