Практичний досвід використання кейс-методів

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кейс-метод (від англ. слова case - випадок) - це метод ситуаційного навчання, який передбачає розгляд та аналіз ситуацій, що мали місце в практиці господарювання підприємств різних галузей, або ситуацій, що були придумані з урахуванням особливостей діяльності підприємств та існуючих умов їх функціонування. Головна мета застосування кейс-методів у навчальному процесі ВНЗ - навчити студентів, використовуючи набуті теоретичні знання, вирішувати конкретні неструктуровані проблеми, з якими вони можуть стикнутись у реальному житті, як майбутні дипломовані спеціалісти певної галузі знань. Case method (from Eng. Word case - case) - a method of situational learning, which includes review and analysis of the situations that occurred in the practice of managing different industries or situations that were designed taking into account the characteristics of enterprises and their existing conditions operation. Main purpose of the case-method teaching process in universities - students learn by applying theoretical knowledge to solve unstructured specific challenges they may face in real life as future graduates particular area of ​​expertise.

Опис

Ключові слова

практичний досвід, студенти, кейс-метод, experience, case-method, students, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Якимчук, Т. В. Практичний досвід використання кейс-методів / Т. В. Якимчук // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 113-117.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced