Сервіс як соціальне явище
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасна сфера послуг має якості, властиві всім основним соціальним інститутам, а крім того, її розвиток стає одним з важливих показників, що визначають якість життя суспільства та індивіда. «Споживання - це використання корисних властивостей, предметів, процесів, завдяки яким вони набувають характеру блага.
Modern service industry has the qualities inherent in all major social institutions, and in addition, its development is one of the important factors that determine the quality of society and the individual. "Consumption - the use of mineral properties, objects, processes by which they acquire the character of good.
Опис
Ключові слова
сервіс, споживання, економічний підхід, service, consumption, economic approach, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Бібліографічний опис
Міщенко, В. В. Сервіс як соціальне явище / В. В. Міщенко, О. В. Пасічник // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 207-208.