Сервіс як соціальне явище

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасна сфера послуг має якості, властиві всім основним соціальним інститутам, а крім того, її розвиток стає одним з важливих показників, що визначають якість життя суспільства та індивіда. «Споживання - це використання корисних властивостей, предметів, процесів, завдяки яким вони набувають характеру блага. Modern service industry has the qualities inherent in all major social institutions, and in addition, its development is one of the important factors that determine the quality of society and the individual. "Consumption - the use of mineral properties, objects, processes by which they acquire the character of good.

Опис

Ключові слова

сервіс, споживання, економічний підхід, service, consumption, economic approach, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Міщенко, В. В. Сервіс як соціальне явище / В. В. Міщенко, О. В. Пасічник // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 207-208.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced