Аромамаркетинг в готельному бізнесі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасні технології дозволяють ароматизувати приміщення будь-якої складності і будь-якого обсягу. У готелях високої категорії застосувують індивідуальний похід до кожного гостя: пропонують створити в його номері комфортну, індивідуальну атмосферу. Для цього в кожному з номерів встановлюють спеціальне обладнання і пропонують гостю вибрати аромат який йому сподобався. Modern technology allows flavored premises of any complexity and any size. The hotels of high category zastosuvuyut individual campaign to each guest: propose to establish in his room a comfortable, private atmosphere. To do this, each room provides specific equipment and offer guests choose the fragrance that he liked.

Опис

Ключові слова

аромамаркетинг, сучасні технології, готельний бізнес, aromamarketing, hospitality, modern technology, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Базалук, Л. Аромамаркетинг в готельному бізнесі / Л. Базалук, Н. Стукальська // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 219-220.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced