Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто основи формування гнучкої структури маркетингових комунікацій, розкрито поняття адаптаційної системи інтегрованих маркетингових комунікацій, як механізму взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та споживачами.
The basics of forming a flexible structure marketing communications disclosed concept adapted system of integrated marketing communications company as a mechanism of interaction with the environment and consumers.
Опис
Ключові слова
інтеграція, адаптація, маркетингові комунікації, integration, adaptation, marketing communications, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Солом'янюк, H. M. Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК) / H. M. Солом'янюк, Ю. В. Молдаховська // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2011. - № 41. – С. 137-140.