Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів, описано особливості інтелектуальної діяльності студента та його емоційно-вольової сфери, обґрунтовано доцільність застосування проектної методики у навчанні англомовного монологічного мовлення. In this article, the psychoeducational preconditions of using project method for teaching junior students of non-linguistic specialties English monologue communication are reviewed. The peculiarities of intellectual student’s activity and his emotional-volitional sphere are described. The reasonability of using the project method for teaching the English language monologue communication is proved.

Опис

Бібліографічний опис

Коваленко Ю. В. Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів / Ю. В. Коваленко, А. А. Коломієць // Ключевые проблемы современной науки: материалы Международной научной конференции, апрель 2015. – Болгария: Education and Science. – С. 52–57.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в