Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів, описано особливості інтелектуальної діяльності студента та його емоційно-вольової сфери, обґрунтовано доцільність застосування проектної методики у навчанні англомовного монологічного мовлення. In this article, the psychoeducational preconditions of using project method for teaching junior students of non-linguistic specialties English monologue communication are reviewed. The peculiarities of intellectual student’s activity and his emotional-volitional sphere are described. The reasonability of using the project method for teaching the English language monologue communication is proved.
Опис
Ключові слова
проектна методика, проект, монологічне мовлення, project method, project, monologue communication, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Коваленко Ю. В. Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів / Ю. В. Коваленко, А. А. Коломієць // Ключевые проблемы современной науки: материалы Международной научной конференции, апрель 2015. – Болгария: Education and Science. – С. 52–57.