Маркетинг послуг
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг, теоретико-методичних і практичних підходів до управління маркетингом послуг, проведення маркетингових досліджень, побудови лояльних стосунків із споживачами, розроблення маркетингової товарної, цінової, комунікативної
політики сфери послуг, політики розповсюдження послуги, формування ефективного матеріального середовища надання послуги та організації процесу її надання.
The lecture notes is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the service sector, theoretical, methodological and practical approaches to marketing management services, market research, building loyal relationships with consumers, working out of product, price and communication policies in services, policies of services distribution, forming an effective material environment of services providing and organizing the process of it’s providing.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинг послуг, послуга, marketing, marketing in services, service, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Маркетинг послуг : конспект лекцій для студ. за напрямом 6.030507 "Маркетинг" денної та заочної форм навчання / С. В. Ткачук. – К. : НУХТ, 2015. – 119 с.