Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача. The article analyzes the existing elements of product policy and suggests the new ones to be added. Synthesizing all these elements analyzed, along with other components and factors of influence, the model of product policy for a service enterprise is presented as the system of interacting elements which is supposed to satisfy the consumer demands.

Description

Citation

Ткачук, С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - К., 2015. - Вип. 4 (166). - С. 220–228.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By