Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача. The article analyzes the existing elements of product policy and suggests the new ones to be added. Synthesizing all these elements analyzed, along with other components and factors of influence, the model of product policy for a service enterprise is presented as the system of interacting elements which is supposed to satisfy the consumer demands.

Опис

Ключові слова

послуга, продуктова політика, процес надання поcлуги, контактний персонал, задоволеність споживача, service, product policy, the process of service provision, frontline personnel, consumer satisfaction, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - К., 2015. - Вип. 4 (166). - С. 220–228.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced