Формування інформаційного потенціалу підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена дослідженню системи формування та використання інформаційного потенціалу підприємства в ринковому середовищі. The article dedicated to research of structure and state of enterprise information potential in market system.

Опис

Ключові слова

ринкова система, інформаційний потенціал підприємства, стратегічні інформаційні системи, модель інформаційного потенціалу, market system, strategic information systems, enterprise information potential, enterprise information potential model, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Шаповал, О. Ф. Формування інформаційного потенціалу підприємства / О. Ф. Шаповал // Науковий вісник Національного університету біоресурсів та природокористування України : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 181, Ч. 4. – С. 347–350.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced