Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджено механізм розширення каналів та ринків збуту продукції підприємства в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи. The article dedicated to research of enterprise marketing tools application from new abroad markets.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, ринки збуту продукції, канали збуту продукції, зарубіжні ринки, маркетингові інструменти, біопаливо, product sale markets, product sale channels, foreign markets, marketing tools, bagful

Бібліографічний опис

Шаповал, О. Ф. Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова, Т. С. Кириченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів та природокористування України : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 200, Ч. 1. – С. 341–346.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced