Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено механізм розширення каналів та ринків збуту продукції підприємства в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи.
The article dedicated to research of enterprise marketing tools application from new abroad markets.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, ринки збуту продукції, канали збуту продукції, зарубіжні ринки, маркетингові інструменти, біопаливо, product sale markets, product sale channels, foreign markets, marketing tools, bagful
Бібліографічний опис
Шаповал, О. Ф. Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова, Т. С. Кириченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів та природокористування України : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 200, Ч. 1. – С. 341–346.