ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автор проголошує важливим пріоритетом та стратегією курс на покращення якості освіти і, в першу чергу, ефективне запровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освітню галузь. Останнім часом освіта значно розширює спектр технологій, що пов'язані з комп'ютером та всесвітніми інформаційними мережами. Розбудова інформаційного освітнього простору сьогодні потребує від вчителів володіння сучасними ІКТ та вміння застосовувати їх у навчанні та у повсякденному житті.
An author proclaims important priority and strategy. It is a course on the improvement of education quality, above all things, effective introduction of information and communication technologies in educational industry. Lately education extends the spectrum of technologies considerably, that connects with computer and world informative networks. Re-erecting of informative educational space today needs from teachers knowledge of modern IKT and ability to apply them in studies and in everyday life.
Опис
Ключові слова
інформаційне суспільство, інформаційні технології, знання, освіта, компетентність, педагогічні технології, дистанційна освіта, навчання, викладач, informative society, information technologies, knowledges, education, competence, pedagogical technologies, distance education, studies, teacher, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Тригуб, І. П. ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти / І. П. Тригуб // Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект : міжнародна науково-практична конференція, 17-18 грудня 2014 р., м. Харків. – 2014. - С. 216-219.