Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Анотація. Сформовано модель 8S, яка відображає маркетингові засоби регулювання та напрями дослідження ринку робочих місць у промисловості. Розроблено методику дослідження конкурентоспроможності робочих місць на рівні галузі на основі адаптації таксономічного методу аналізу. На основі проведеного дослідження визначено причини непривабливості промислових робочих місць.
Annotation. Model 8S displaying the marketing tools of workplaces’ market regulation and research directions in the industry is formed. The method of investigation workplaces’ competitiveness based on the taxonomic analysis is developed. The reasons for the low attractiveness of industrial workplaces are determined.
Опис
Ключові слова
ринок робочих місць у промисловості, комплекс маркетингу, конкурентоспроможність промислових робочих місць, таксономічний аналіз, безпечність робочих місць, кафедра маркетингу, workplaces’ market in the industry, marketing mix, competitiveness of the industrial workplaces, taxonomic analysis, workplaces’ security
Бібліографічний опис
Никоненко, А. В. Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості / А. В. Никоненко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. - № 1. – С. 382-390.