The implementation of e-learning in higher education

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

In the article the theoretical analysis of e-learning definitions is conducted. The benefits and drawbacks of the mentioned term are considered. The main strategies for implementation of e-learning in the sphere of higher education are analyzed.

Опис

Ключові слова

електронне навчання, студенти, викладачі, вища освіта, імплементація, электронное обучение, студенты, преподаватели, высшее обучение, имплементация, e-learning, students, instructors, higher education, implementation, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Bozhok, N. The implementation of e-learning in higher education / N. Bozhok, L. V. Vlasenko // Modern trends and resources for teachers of foreign languages. – Molodova : American council for international education. – 2014. – Is. VII. - P. 4-8.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced