The implementation of e-learning in higher education
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
In the article the theoretical analysis of e-learning definitions is conducted. The benefits and drawbacks of the mentioned term are considered. The main strategies for implementation of e-learning in the sphere of higher education are analyzed.
Опис
Ключові слова
електронне навчання, студенти, викладачі, вища освіта, імплементація, электронное обучение, студенты, преподаватели, высшее обучение, имплементация, e-learning, students, instructors, higher education, implementation, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Bozhok, N. The implementation of e-learning in higher education / N. Bozhok, L. V. Vlasenko // Modern trends and resources for teachers of foreign languages. – Molodova : American council for international education. – 2014. – Is. VII. - P. 4-8.