Testing: the reasons for use and possible negative consequences

Ескіз

Дата

2015

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

In the article the theoretical analysis of testing in foreign language teaching is conducted. Using resources of testing in study process to development of students´ activity and achievement of the main aims of teaching subject are considered. The main reasons for the increased use of testing; critical distinction between the direct effects tests; possible negative consequences of testing are analyzed.

Опис

Ключові слова

testing, test, methods, distinction, тестування, consequences, методи, випробування, відмінність, наслідки, тестирование, испытание, методы, последствия, различие, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Tryhub, I. Testing: the reasons for use and possible negative consequences / I. Tryhub // Modern trends and resources for teachers of foreign languages. - 2015. - Access mode : www.americancouncils.md.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced