Testing: the reasons for use and possible negative consequences
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
In the article the theoretical analysis of testing in foreign language teaching is conducted. Using resources of testing in study process to development of students´ activity and achievement of the main aims of teaching subject are considered. The main reasons for the increased use of testing; critical distinction between the direct effects tests; possible negative consequences of testing are analyzed.
Опис
Ключові слова
testing, test, methods, distinction, тестування, consequences, методи, випробування, відмінність, наслідки, тестирование, испытание, методы, последствия, различие, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Tryhub, I. Testing: the reasons for use and possible negative consequences / I. Tryhub // Modern trends and resources for teachers of foreign languages. - 2015. - Access mode : www.americancouncils.md.