Оцінка конкурентного потенціалу виноробства України

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті розглянуто стан ринку винопродукції і товарів-субститутів, проаналізовано структурні зміни на ньому за період 2005-2013 роки. Визначено чинники впливу на стан конкурентного потенціалу виноробства України. Надано рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку виноробних підприємств. In the article reviewed the state of the market of wine products and substitute products, analyzed structural changes on it for the period 2005-2013 years. Defined the factors of influence on the state of the competitive potential of winemaking Ukraine. Recommendations are given for priority directions of development of wineries.

Опис

Ключові слова

ринок винопродукції, лікеро-горілчані вироби, коньяк, вино, вермут, шампанське, market of wine products, alcoholic beverages, cognac, wine, vermouth, champagne, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Матвєєв, В. В. Оцінка конкурентного потенціалу виноробства України / В. В. Матвєєв // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Х., 2014. – № 8, Ч. 5. – C. 105-109. - (Економічні науки).

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced