Мотиваційний аналіз поведінки споживачів - як складова удосконалення процесів управління в системі менеджменту якості
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Зміна мотивів та потреб конкретного споживача, товарів чи послуг не є стала величина, а навпаки стосується певного конкретного періоду часу. Саме тому, мотиваційний аналіз поведінки споживачів є важливою складовою удосконалення процесів управління в системі менеджменту якості та орієнтиром того напрямку, до якого повинно рухатись і розвиватись підприємство.
The shift of motives and needs of a certain consumer of goods or services is not a stable dimension and on the contary refer to certain distinct limit of time. That is why motivation analysis of consumer behaviour is an essential part of improving processes of management in system of quality and must be orientated towards the right direction that enterprise has to develop.
Опис
Ключові слова
кафедра міжнародної економіки, якість, потреби, об'єкти якості, objects of the qualities, necessities, quality
Бібліографічний опис
Гуткевич, С. О. Мотиваційний аналіз поведінки споживачів - як складова удосконалення процесів управління в системі менеджменту якості / С. О. Гуткевич, Л. А. Дяченко // Наукові праці НУХТ. – 2010. - № 35. – С. 62-65.