Оцінка ефективності напрямів підвищення якості продукції

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті досліджено оцінку ефективності напрямів по підвищенню якості продукції, для удосконалення процесу управління якістю на підприємствах хлібопекарної галузі. Розглянуто основні показники економічної ефективності якості продукції, а також внутрішні фактори, що впливають на формування та динаміку її зміни.In the article the performance assessment areas to improve product quality, to improve process quality management of the baking industry. The basic indicators of economic efficiency of production quality and internal factors affecting the formation and dynamics of change.

Опис

Ключові слова

якість, якість продукції, підприємство, quality, product quality, enterprise, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Труш, Ю. Л. Оцінка ефективності напрямів підвищення якості продукції / Ю. Л. Труш // Наукові праці НУХТ. — 2010. — № 36. — С. 99-102.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced