Проведення рекламної компанії в соціальних мережах-запорука успіху маркетингової стратегії
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Для ефективного функціонування підприємства в сучасних умовах господарювання необхідність ефективної маркетингової політики є одним з найважливіших факторів успіху. For the effective operation of the business in the current economic conditions the need for effective marketing policy is a critical success factor.
Опис
Ключові слова
стратегії, маркетинг, реклама, strategies , advertising, marketing, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Данькевич, О. Г. Проведення рекламної компанії в соціальних мережах-запорука успіху маркетингової стратегії / О. Г. Данькевич, Н. Ю. Малишева // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2013 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2013. – Режим доступу : https://library.nuft.edu.ua/inform/2013_Pidvyshchennya_efektyvnosti_diyalnosti_pidpryyemstv.pdf