Класифікація методів формування оптимального товарного асортименту компанії
Файли
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
класифікація методів, асортимент компанії, насиченість ринку, classification of methods, company portfolio, market saturation
Бібліографічний опис
Удод, К. В. Класифікація методів формування оптимального товарного асортименту компанії / К. В. Удод // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 14-15 березня 2013 р. : тези доповідей. – К. : НУХТ, 2013. – C. 128 – 130.