Класифікація методів формування оптимального товарного асортименту компанії

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

класифікація методів, асортимент компанії, насиченість ринку, classification of methods, company portfolio, market saturation

Бібліографічний опис

Удод, К. В. Класифікація методів формування оптимального товарного асортименту компанії / К. В. Удод // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 14-15 березня 2013 р. : тези доповідей. – К. : НУХТ, 2013. – C. 128 – 130.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced