Управління якістю продукції: поняття та функції

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Результати проведених досліджень вказують на наявність застарілих чинних регулятивних документів, які визначають основні функції управління якістю, що не вирішують всіх проблем розвитку процесу управління. Запропоновано удосконалити поняття «управління якістю продукції» та додати в склад існуючих функцій управління якістю продукції функцію «аналіз ринку та встановлення цілей». The studies indicate the presence of old existing regulatory documents that define the basic functions of quality management that does not solve all the problems of the management process. A perfect concept of "quality management" and add to the existing structure functions of quality control function "market analysis and goal setting."

Опис

Ключові слова

кафедра економіки і права, управління, якість, вчені, management, quality, scientists

Бібліографічний опис

Заїнчковський, А. О. Управління якістю продукції: поняття та функції / А. О. Заїнчковський , Ю. Л. Труш // Вісник ЖДТУ. - Житомир : 2015.- № 2 (72). – С. 128-133. – (Економічні науки).

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced