Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінки
Вантажиться...
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядається вплив внутрішніх чинників особистості на поведінку споживача щодо прийняття рішень про купівлю.
The influence of internal factors of personality on the customer's behavior with the regard to the taking decisions about purchasing is considered.
Опис
Ключові слова
споживач, споживча поведінка, внутрішні чинники особистості, consumer, consumer's behaviour, internal factors of personality, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінки / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю кафедри економіки і права та її першому завідувачу професору Птусі М. В., 18–19 листопада 2015 р. - К. : НУХТ, 2015. - С. 122–124.