Особливості конкурентної боротьби підприємств кондитерської галузі
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Конкуренція є однією з складових за допомогою якої підприємства завойовують ринок та перемагають в боротьбі за споживача. Competition is one of the components through which the company win market and win in the fight for the consumer.
Опис
Ключові слова
кондитерська галузь, конкуренція, споживання, confectionery industry, competition, consumption
Бібліографічний опис
Савчук, І. В. Особливості конкурентної боротьби підприємств кондитерської галузі / І. В. Савчук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., 19-20 листопада 2014 р. : тези доп. - К.: НУХТ, 2015. – С. 194-195.