Особливості конкурентної боротьби підприємств кондитерської галузі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Конкуренція є однією з складових за допомогою якої підприємства завойовують ринок та перемагають в боротьбі за споживача. Competition is one of the components through which the company win market and win in the fight for the consumer.

Опис

Ключові слова

кондитерська галузь, конкуренція, споживання, confectionery industry, competition, consumption

Бібліографічний опис

Савчук, І. В. Особливості конкурентної боротьби підприємств кондитерської галузі / І. В. Савчук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., 19-20 листопада 2014 р. : тези доп. - К.: НУХТ, 2015. – С. 194-195.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced