Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі досліджуються складові інформаційного обміну підприємства, ана-лізується доцільність застосування електронних засобів передачі інформації. На основі досліджень пропонується система комунікацій підприємства як сукупність трьох взаємопов’язаних підсистем, розглядаються елементи кожної підсистеми, їх взаємозв'язок та значення. The paper studies components of information exchange, analyzes the expediency of electronic communication tools using. Based on the research it is proposed the system of enterprise's communication as the complex of three interconnected subsystems, the elements of each subsystem, their interconnection and importance are considered.

Опис

Ключові слова

комунікації, система комунікацій, внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, електронні засоби передачі інформації, communications, system of communications, internal communications, external communications, electronic communication tools, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурська, С. А. Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - К., 2015. - Вип. 12 (175). - С. 112–115.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced