Проблеми сучасного маркетингу та торговельного підприємництва
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
По мірі того, як ускладнюються проблеми, що стоять перед людством, і збільшуються його можливості, теорія і практика маркетингу привертають все більше уваги підприємств організацій і цілих країн. Так підприємства, які займаються виробництвом або реалізацією товарів, починають усвідомлювати різницю між збутом і маркетингом і перебудовувати свою діяльність на основі останнього. As how complicated the problems facing humanity, and increase its capabilities, theory and practice of marketing attract more attention enterprise organizations and entire countries. So enterprises engaged in the production or sale of goods, becoming aware of the difference between sales and marketing and rebuild its business based on the latter.
Опис
Ключові слова
маркетинговий потенціал, маркетинг, стратегічне управління, strategic management, marketing potential, marketing
Бібліографічний опис
Несміянова, М. В. Проблеми сучасного маркетингу та торговельного підприємництва / М. В. Несміянова // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 90-91.