Сегментація ринку винного туризму
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою даної роботи є забезпечення кращого розуміння терміну «винний турист», розуміння типів відвідувачів, а також визначення їх конкретних характеристик. Зокрема, при порівнянні підходів у профілюванні і сегментації метою є виявлення схожостей та відмінностей між винними туристами як у Європі, так і в країнах Нового Світу, а також виявлення практичних висновків як для національних і регіональних органів влади в галузі туризму, так і для задоволення потреб клієнтів і поліпшення якості їх обслуговування.
The aim of this paper is to provide a better understanding of the term "wine tourism" understanding of the types of visitors, as well as their specific characteristics. Specifically, when comparing approaches to profiling and segmentation purpose is to identify the similarities and differences between wine tourists both in Europe and in the countries of the New World, and identify practical conclusions for both national and regional authorities in the tourism industry, and to meet the needs customers and improve service quality.
Опис
Ключові слова
сегментація, туристи, винний туризм, segmentation, tourists, wine tourism, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Арайс, О. С. Сегментація ринку винного туризму / О. С. Арайс, К. О. Верес // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 15-17.