Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Зміни в концепції розвитку економіки та її глобалізація приводить до суттєвих змін ринкових умов та джерел забезпечення конкурентоспроможності. Changes in the concept development of the economy and its globalization leads to significant changes in market conditions and the source of competitiveness.

Опис

Ключові слова

бренд, маркетингова концепція, конкурентоспроможність, brand, marketing concept, competitiveness

Бібліографічний опис

Овчарова, Д. А. Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій / Д. А. Овчарова / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 100-102.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced