Promotion d’une destination
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
tourisme, client, promotion, клиент, рекламирование, туризм, клієнт, рекламування, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Tradadenko, T. Promotion d’une destination / T. Tradadenko, O. Yakymenko // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті. В 4 ч. : матеріали 82 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. / Національний університет харчових технологій ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. — К. : НУХТ, 2016. – Ч. 4. – С. 266.