Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Реклама відіграє надзвичайно велике значення в житті суспільства, оскільки від її ефективності залежить розв’язання цілої низки важливих економічних та суспільних завдань. Advertising plays an important in society because of its effectiveness depends on solving a number of important economic and social problems.

Опис

Ключові слова

кафедра гуманітарних дисциплін, лексика, маніпуляції, реклама, vocabulary, advertising, manipulation

Бібліографічний опис

Пономаренко, К. В. Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції / К. В. Пономаренко, С. А. Яременко // Гуманітарне та патріотичне виховання студентської молоді в умовах глобалізації та євроінтеграції : матеріали всеукраїнської наукової конференції, 19 листоп. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 172-175.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced