Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Реклама відіграє надзвичайно велике значення в житті суспільства, оскільки від її ефективності залежить розв’язання цілої низки важливих економічних та суспільних завдань. Advertising plays an important in society because of its effectiveness depends on solving a number of important economic and social problems.
Опис
Ключові слова
кафедра гуманітарних дисциплін, лексика, маніпуляції, реклама, vocabulary, advertising, manipulation
Бібліографічний опис
Пономаренко, К. В. Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції / К. В. Пономаренко, С. А. Яременко // Гуманітарне та патріотичне виховання студентської молоді в умовах глобалізації та євроінтеграції : матеріали всеукраїнської наукової конференції, 19 листоп. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 172-175.