Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goods

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The article examines the decision process of buying consumer goods. The factors impact on consumers in purchase. The mechanism of the decision to buy the goods. У статті розглянуто процес ухвалення рішення про покупку споживчих товарів. Визначено фактори впливу на покупців при здійсненні купівлі. Досліджено механізм прийняття рішення щодо купівлі товарів.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, consumers, consumer’s market, process of purchase, the decision to buy, споживачі, споживчий ринок, процес купівлі, прийняття рішення щодо купівлі, потребители, потребительский рынок, процесс покупки, принятие решения о покупке

Бібліографічний опис

Belova, T. Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goods / T. Belova, N. Vojtovych, O. Krainiuchenko // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum. Central European Journal for Scienct and Research. Ekonomicke vedy - Praha, Publishing house Education and Science. – 2016. - №13 (26). - P. 95-98.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced