Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент продажу готельних та ресторанних послуг

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена втратою довіри споживачів до традиційних мас-медіа та необхідністю пошуку нових інструментів продажу товарів та послуг різними компаніями. Relevance of the research caused a loss of consumer confidence in traditional media and new tools need to find goods and services by different companies.

Опис

Ключові слова

кафедра туристичного та готельного бізнесу, cоціальний медіа-маркетинг, готельні послуги, ресторанні послуги, social media marketing, hotel services, restaurant services

Бібліографічний опис

Розметова, О. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент продажу готельних та ресторанних послуг / О. Розметова, Л. Розметова // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 82 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – Ч. 3. – С. 484.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced