Формування управлінського рішення щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі підприємств-виробників молочних консервів

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Запропоновано використання методики ідентифікації оптимального рішення на основі структурних характеристик конкурентоспроможності продукції та на основі рейтингового аналізу. Здійснено практичну реалізацію такої методи та відображено її результати.
The use of method of authentication of optimum decision is offered on the basis of structural descriptions of competitiveness of products and on the basis of rating analysis. Practical realization is carried out such the methods and its results are represented.

Опис

Ключові слова

управлінське рішення, administrative decision, конкуренція, конкурентоспроможність продукції, competition, competitiveness of products, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Гнатенко, О. А. Формування управлінського рішення щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі підприємств-виробників молочних консервів / О. А. Гнатенко // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. - 2010. - Вип. 10 (113). – С. 123−126.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced