Роль та місце рекламної стратегії в маркетинговій стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається місце рекламної стратегії у маркетингової стратегії підприємства, досліджується взаємозв’язок елементів STP-маркетингу та рекламної стратегії.
The place of advertisement strategy in marketing strategy is considered, the interconnection between elements of STP-marketing and advertisement strategy is discovered.
Опис
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Роль та місце рекламної стратегії в маркетинговій стратегії ппідприємства / С. В. Ткачук // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26–27 квітня 2017 р. – Київ, 2017. – С. 71–73.