Формування інноваційного продукту круїзного туризму

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У монографії досліджено теоретичні та практичні засади формування інноваційного продукту круїзного туризму. Визначено необхідність впровадження інноваційних продуктів на ринку круїзного туризму та проведено аналіз чинників, що впливають на їх розвиток. Визначено стратегічні напрями розвитку і формування круїзного туризму у форматі інноваційного продукту. Розраховано на науковців, викладачів, працівників готельного та туристичного бізнесу. The book is the theoretical and practical principles of forming innovative product cruise tourism. The necessity of introduction of innovative products in the market of cruise tourism and the analysis of the factors affecting their development. The strategic directions of development and formation of cruise tourism in the form of innovative products. Intended for researchers, teachers, employees of hotel and tourism business.

Опис

Ключові слова

кафедра туристичного та готельного бізнесу, туристичний продукт, круїзна компанія, innovative product, cruise line, tourism products

Бібліографічний опис

Антоненко, І. Я. Формування інноваційного продукту круїзного туризму : монографія / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник. – К., 2016. — 246 c.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced