Моделювання аеродинаміки сідельного автопотягу
Файли
Дата
2017-02
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
При крейсерських швидкостях руху автопотягу позаду напівпричепа спостерігається протяжна зона пониженого тиску. Швидкість потоку в даній зоні знижується до 5 разів. Протяжність зони пониженого тиску складає понад 3 м при довжині автопотягу 17 м.At cruising speeds Heavy and long vehicles behind semitrailer been extended zone of reduced pressure. The flow rate in this area is reduced to 5 times. The length of the zone of reduced pressure is more than 3 m in length of 17 m Heavy and long vehicles.
Опис
Ключові слова
автопотяг, моделювання, напівпричіп, аеродинаміка, truck, simulation, semi-trailer, aerodynamics, кафедра машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв
Бібліографічний опис
Пилипенко, О. М. Моделювання аеродинаміки сідельного автопотягу / О. М. Пилипенко, О. В. Батраченко, І. М. Литовченко // Вісник Хмельницького національного університету. - 2017. - №2. – С. 27-33.