Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено поняття системи вищої освіти та основи її функціонування. Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат. The article analyzes the notion of higher education, its contents and functions. There has been studied the notion of higher education and the essentials of its functioning. There has been distinguished the key tendencies of higher education organization, namely: organization of study together with customers; business participation in forming the programs, targeted orders; a great deal of self-learning courses, the formation of individual directions of study; a wide of courses; focus on competence and results.

Опис

Ключові слова

вища освіта, освітні функції, система вищої освіти, вищі навчальні заклади, ключові тенденції, higher education, education functions, the system of higher education, higher education institutions, key tendencies, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Бебко, С. В. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. В. Бебко // Вища школа. - 2017. - № 4 (153). – С. 83-89.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced