Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження
Файли
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено поняття системи вищої освіти та основи її функціонування. Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат.
The article analyzes the notion of higher education, its contents and functions. There has been studied the notion of higher education and the essentials of its functioning. There has been distinguished the key tendencies of higher education organization, namely: organization of study together with customers; business participation in forming the programs, targeted orders; a great deal of self-learning courses, the formation of individual directions of study; a wide of courses; focus on competence and results.
Опис
Ключові слова
вища освіта, освітні функції, система вищої освіти, вищі навчальні заклади, ключові тенденції, higher education, education functions, the system of higher education, higher education institutions, key tendencies, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Бебко, С. В. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. В. Бебко // Вища школа. - 2017. - № 4 (153). – С. 83-89.