Промо-акція як ефективний засіб просування товарів

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

промо-акція, ефективність промо-акцій, методи проведення промо-акцій, дегустація, семплінг, візуальна комунікація, ігровий маркетинг, promotional campaign, effectiveness of promotional campaigns, methods of conducting of promotional campaigns, tasting, sampling, visual communication, game marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Долішня, І. Ю. Промо-акція як ефективний засіб просування товарів / І. Ю. Долішня, Н. П. Скригун // Модернізація та суспільний розвиток національної економіки : збірник тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 вересня 2015 р., м. Одеса / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О. : ЦЕДР, 2015. – С. 51-53.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced