Проектування бази даних модуля студента у системі підтримки вивчення дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті запропоновано й обґрунтовано структуру моделі студента для інженерно-технічних і технологічних дисциплін. Математична модель ґрунтується на оверлейному методі обробки деклараційних і процедурних знань студента. Це дало змогу визначити функції модуля студента, що при¬значений для контролю знань, зберігання результатів навчання й адаптив¬ного управління процесом вивчення дисциплін. Для створення модуля студента спроектована база даних, що забезпечить інформаційну підтримку його функціонування і взаємодії з модулем предметної області дисципліни у системі підтримки навчальних дисциплін. The article suggests and substantiates a student’s model for engineering and technological disciplines. The model is based on the overlay method of declarative and procedural knowledge processing. This enabled to determine the student module features designed for knowledge control, storage of learning outcomes and adaptive management of the process of discipline studying. A database that will provide information support of student’s module functioning in the support system of the engineering disciplines study was designed as a base for creating a student module.

Опис

Ключові слова

модель студента, оверлейний метод, навчальний об’єкт, поняття, модель даних, система підтримки вивчення дисциплін, модель студента, model of a student, Overlay method, Learning object, Concept Model of data, The support system of engineering disciplines, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки

Бібліографічний опис

Поворознюк, Н. І. Проектування бази даних модуля студента у системі підтримки вивчення дисциплін / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник, С. В. Грибков // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2017. – № 23. – С. 7–15.

Зібрання