Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій бренда
In article evolution branding in the world is considered, is investigated etymology of concepts, allocated the development periods branding: from a marking-off of the goods to a paradigm of leadership of a brand, it is analyzed evolution of functions of a brand.

Опис

Ключові слова

еволюція, кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, брендинг, evolution, brand, branding

Бібліографічний опис

П’янкова, О.В. Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. - 2009. - Серия : Економічні науки : Вып. 24. - Ч. 1. - С. 141-144.

Зібрання