Інноваційні технології формуваннята просування бренду туристичного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Статтю присвячено дослідженню актуальної проблеми розвитку інноваційних технологій формуванню та розвитку бренду туристичних підприємств в сучасних умовах. Розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії бренду з урахуванням специфіки туристичної галузі. Розробляється проблематика засто- сування інноваційних підходів створення та просування бренду туристичного підприємства за допомогою ресурсів мережі Інтернет та соціального медіа-маркетингу. Розвиток туристичної галузі вимагає пошуку нових підходів до ведення господарської діяльності. В умовах підвищеної конкуренції у сфері туризму, залежності від зовнішніх умов ринку питання брендингу туристичного підприємства набуває підвищеної актуальності не лише для підвищення ефективності управління підприємством, але й з точки зору побудови високорентабельного та перспективного бізнесу. The article is devoted to the research of the actual problem of the development of innovative technologies for the formation and development of the brand of tourism enterprises in modern conditions. The theoretical approaches to the recognition Categorization of the brand taking into account the specifics of the tourism industry. The problem of Innovative approaches to creating and promoting a tourism company brand with the help of Internet resources and social media marketing. The development of the tourism industry requires a search new approaches to doing business. In conditions of increased competition in the field of tourism, Depending on the external conditions of the market, branding issues for a tourist enterprise is increased relevance not only to improve the efficiency of enterprise management, but also in terms of building a highly profitable and promising business.

Опис

Ключові слова

бренд, brand, branding, туристичне підприємство, travel company, інновація, innovation, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Опалько, М. С. Інноваційні технології формування та просування бренду туристичного підприємства / М. С. Опалько, Н. В. Погуда // Молодий вчений. - 2017. -№ 11 (51). - С. 755-758.

Зібрання