Personal-Branding in Tourism Industry

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Branding issues in Tourism Industry are discussed. Розкриті питання брендінгу в галузі туризму.

Опис

Ключові слова

бренд, туризм, туристичні підприємства, brand, tourism, travel company, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Draganova, D. Personal-Branding in Tourism Industry / D. Draganova, T. Prymak // Youth scientific achievements to the 21st century nutrition problem solution : 84 International scientific conference of young scientist and students, April 23-24, 2018. Book of abstract. - Kyiv : NUFT, 2018. – P. 541

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced