Стратегії виходу українських брендів на зовнішні ринки збуту

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто стратегії виходу українських брендів на зовнішні ринки збуту
Сonsider an exit strategy Ukrainian brands to foreign markets

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, стратегія, зовнішній ринок, strategy

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Стратегії виходу українських брендів на зовнішні ринки збуту / О. В. П’янкова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 77-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2011. -К. : НУХТ, 2011.- Ч. 3. - С. 199.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced