Особливості ціноутворення туристичного продукту в умовах розвитку туристичної індустрії регіону

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджені чинники, які впливають на ціну туристичного продукту. The factors influencing the tourist product price are investigated.

Опис

Ключові слова

туризм, ціноутворення, регіон, туристичний продукт, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, pricing, region, tourism product

Бібліографічний опис

Лубцов, А. Особливості ціноутворення туристичного продукту в умовах розвитку туристичної індустрії регіону / А. Лубцов, А. Ю. Сербенівська // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 498.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced