Комплекс вправ для навчання мотиваційно-цільового аналізу змісту доповідей майбутніх учителів англійської мови

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається комплекс вправ для взаємопов’язаного навчання мотиваційно-цільового аналізу змісту доповідей майбутніх учителів англійської мови. Проаналізований даний етап взаємопов’язаного навчання монологічного мовлення і письма.The article considers the complex of exercises for interconnected teaching Motivation-based analysis of the contest of the reports of the future teachers of English. The given stage of interconnected teaching of monologue speech and writing have been analysed.

Опис

Ключові слова

кафедра іноземних мов професійного спрямування, мотиваційно-цільовий аналіз, доповідь, комплекс вправ, motivation-based analysis, report, complex of exercises

Бібліографічний опис

Кукса, Б. В. Комплекс вправ для навчання мотиваційно-цільового аналізу змісту доповідей майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса // Збірник наукових праць: педагогічні науки. - Херсон, 2017. - Вип. LXXX, Т. 3. - С. 161-168.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced