Die Rolle und Bedeutung Vertriebspolitik für den Erfolg von Unternehmen

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

політика збуту, успіх, підприємство, бізнес, sale politic, success, business, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Hyrba, A. Die Rolle und Bedeutung Vertriebspolitik für den Erfolg von Unternehmen / A. Hyrba, A. Bojko // Наукові здобутки молоді - вирішенню проблемі харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23-24 квітня 2018 р. - К. : НУХТ, 2018. - Ч. 4. - С. 250.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced