Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
This article describes reception and accommodation service as an integral part of the hotel industry, which aims to meet the needs of hotel guests. The basic level of quality control of the reception and accommodation service and basic teaching methods in this service.
Опис
Ключові слова
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, quality, control system by quality, hotel industry, service of reception and accommodation, якість, система управління якістю, готельне господарство, служба прийому і розміщення качество, система управления качеством, гостиничное хозяйство, служба приема и размещения
Бібліографічний опис
Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel / O. Kuzmin, D. Chernenko, O. Symonova, V. Velychko // Інтернаука : міжнародний науковий журнал. – 2018. – Т. 1, № 3 (43). – С. 20-24.