Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

This article describes reception and accommodation service as an integral part of the hotel industry, which aims to meet the needs of hotel guests. The basic level of quality control of the reception and accommodation service and basic teaching methods in this service.

Опис

Ключові слова

кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, quality, control system by quality, hotel industry, service of reception and accommodation, якість, система управління якістю, готельне господарство, служба прийому і розміщення качество, система управления качеством, гостиничное хозяйство, служба приема и размещения

Бібліографічний опис

Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel / O. Kuzmin, D. Chernenko, O. Symonova, V. Velychko // Інтернаука : міжнародний науковий журнал. – 2018. – Т. 1, № 3 (43). – С. 20-24.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced