Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Статтю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.

Опис

Бібліографічний опис

Дерев’янко, О. Г. «Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах» / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 3 жовтня 2016 р., м. Київ. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 11–14.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в