Проблема відсутності системного репутаці-йного менеджменту на підприємствах України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Репутація вітчизняних підприємств формується здебільшого спонтанно, ситуативно. Причина проблеми — орієнтація переважної частини українського бізнесу, власників і менеджменту підприємств на досягнення короткострокових цілей, а репутація працює у довгостроковій перспективі, оскільки вона є стратегічним ресурсом. Reputation of Ukrainian enterprises is mainly formed spontaneously, depending on the situation. The reason for the problem is orientation of the majority of Ukrainian business owners and management to achieve short-term goals. Reputation works over the long term, because it is a strategic resource.

Опис

Бібліографічний опис

Дерев’янко, О. Г. Проблема відсутності системного репутаційного менеджменту на підприємствах України / О. Г. Дерев’янко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 березня 2016 р., м. Київ. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 121–123.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в